Dlaczego warto dołączyć do zespołu naszych specjalistów?

MBM to zespół entuzjastycznych, zaangażowanych ludzi, dla których ważna jest atmosfera w pracy i satysfakcja z wykonywanych obowiązków. Zapewniamy dobre warunki pracy, a oprócz wynagrodzenia podstawowego wiele ciekawych systemów motywacyjnych oraz atrakcje w postaci wyjazdów integracyjnych.

Praca w MBM

W związku z ciągłym rozwojem oddziałów MBM, który wynika z dużego zapotrzebowania na nasze produkty i usługi możemy zaoferować pracę dla konsultantów.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta w biurach w Bielsku-Białej, Gliwicach i Tychach.

Nasi pracownicy zostają profesjonalnie przygotowani do pracy pod względem merytorycznym oraz mają zapewnione wsparcie zespołu, tak ważne zwłaszcza na początku pracy.

Do kogo skierowana jest nasza oferta pracy?

Jeśli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, potrafi utrzymać relacje biznesowe z klientami, masz swobodę w prowadzeniu rozmów i chętnie się uczysz, to ta oferta jest dla Ciebie.

Sukcesy w dziale obsługi klienta osiągają osoby, które:

  • lubią pracę z ludźmi,
  • nastawione są na osiąganie dobrych wyników,
  • chcą dobrze zarabiać

Dodatkowym atutem kandydata jest doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klienta. Jednak nasza praktyka pokazuje, że wykształcenie i doświadczenie nie są warunkiem koniecznym do osiągania świetnych wyników w pracy, a dzięki chęciom i determinacji można osiągnąć wiele.

Co nas wyróżnia?

Zarówno w relacji z Klientami, jak i pracownikami kierujemy się uczciwością, a nasze relacje oparte są na wzajemnym szacunku. Gwarantujemy bezpieczeństwo i perspektywę rozwoju.

Formularz kontaktowy Nasz konsultant przedstawi niezobowiązującą ofertę dopasowaną do profilu Twojej firmy. Kontakt nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia mi oferty handlowej przez firmę MBM.

Accessibility
Zamknij